Tel: (650) 938-3500 (US) Danmark
USB Business Cards
Hvis du ønsker høj kvalitets, USB-kort og USB Services til at hjælpe dig med at køre en succesfuld markedsførings kampagne, er du kommet til det rette sted. Vi har begejstret tusindvis af virksomheder, skoler og organisationer wordwide med vores høje kvalitet, USB-produkter og-tjenester siden 2006.

Vi er besat af kvalitet

Kvalitet er vores højeste prioritet. Vores mission er at hjælpe dig med at lave en succesfuld kampagne med ro i sindet. Fra de materialer, vi vælger til udstyr og processer, der anvendes til at opbygge vores produkter, sørger vi for at høj kvalitet er indbygget i alle trin af fremstillingsprocessen. Vi bruger kun klasse-A memory komponenter fra anerkendte leverandører som Samsung, Intel, Hynix, og Micron. Derudover gennemfører vores kvalitetskontrol arbejder 7 seancer for inspektion på alle produkter i hele produktionsprocessen. Når du arbejder med os, sikrer vi dig, at du får pålidelig og høj kvalitet, USB-produkter med klare og skarpe billeder, som du stolt kan bruge til at markedsføre din virksomhed eller organisation.

Vi glæder dig med vores venlige og professionelle service
Vi brænder for kundeservice. Fra begyndelsen vil en højt uddannet og dedikeret account manager blive tildelt for at  støtte dig gennem hele processen for at sikre dit projekt kører glat og bliver leveret til tiden. På grund af vores ensartede kvalitet og førsteklasses kundeservice, har vi de fleste kunder som kommer gang og gang igen i branchen.
Noget fakta og statistik om os

Vores 6 dage leveringstid er den hurtigste i branchen.

Over 10.000 kunder over hele verden har tillid til os, herunder Fortune 500 virksomheder, rock bands, og skoler.

I modsætning til andre leverandører, som er afhængige af 3. part producenter, har vi vores egen ISO-9000 certificeret fabrik, der konsekvent leverer høj kvalitets, USB-kort med den korteste leveringstid i branchen.

Vores fabrik er ISO 9001:2015 certificeret: det betyder, at vores produkter er afholdt til de højeste kvalitetskrav.

Vores produkter er helt i overensstemmelse med RoHS.

Vi producerer tusindvis af USB-kort hver dag. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere om vores produkter og services, så kontakt os gratis på 8090 1880 eller email os
toll free at 1-888-400-0408 (US) or email us.
Over 10.000 kunder stoler på os
Cients